Języki nie takie obce


 

Na Wilanowie jesteśmy Akredytowanym Centrum metody nauki języka angielskiego Teddy Eddie dla dzieci w wieku od 2 do 7 lat oraz jedyną szkołą prywatną realizującą na program nauczania National Geographic.

Dzieci uczymy następujących języków:

  • angielski
  • niemiecki
  • hiszański
  • francuski

Zapisz się na lekcję próbną w naszej siedzibie

Kursy językowe dla dzieci w Wilanowie


Ze szczególną precyzją podchodzimy do kursów językowych dla dzieci. Z myślą o nich, od 2017 roku jesteśmy akredytowanym centrum metody Teddy Eddie dla dzieci w wieku od 2 do 7 lat na Wilanowie. Uczymy najmłodszych języka angielskiego w sposób przyjemny dla nich, a jednocześnie przynoszący świetne efekty językowe. Ta ogólnopolska metoda zaskarbiła sobie już w Polsce wiele serc a nas przekonała do siebie możliwością usystematyzowanego rozwinięcia u dzieci umiejętności komunikacyjnych oraz nauki czytania metodą global reading.

Na dalszych etapach rozwoju zapewniamy naszym Uczniom wielopoziomową naukę na kursach, które skorelowane są z przygotowaniem do egzaminów Cambridge: Starters, Movers, Flyers. Ucząc się z nami systematycznie od najmłodszych lat, można zdobyć certyfikat Movers po 4 klasie szkoły podstawowej, a po 5 klasie przystąpić do egzaminu Flyers, wieńczącego naukę języka na poziomie A2. Podążając ścieżką najintensywniejszego rozwoju językowego, nasi uczniowie w wieku 15 lat są profesjonalnie przygotowani do przystąpienia do egzaminu B2 First for Schools,. Należy podkreślić, że przygotowanie takie obejmuje nie tylko gruntowną znajomość słownictwa i gramatyki, ale również rozwój kompetencji egzaminacyjnych.

Dodatkowo, o tempie przejścia dziecka na kolejny poziom zaawansowania może decydować ambicja nauki w domu- Masters&More wykorzystuje programy wzbogacone o ćwiczenia na aplikacjach on-line, aby uczynić pracę domową atrakcyjniejszą. Nie bez znaczenia jest również rozwój kognitywny i emocjonalny dziecka zarówno na zajęciach, jak i w domu.

W MasterS&More uczymy również dzieci dwujęzyczne, które mają za sobą naukę w placówkach dwujęzycznych lub pochodzą z rodzin dwujęzycznych. Dla Uczniów dwujęzycznych opracowaliśmy program, który opiera się na metodologii CLIL (Content and Language Integrated Language), czyli Zintegrowanym Nauczaniu PrzedmiotowoJęzykowym. Podejście CLIL wykorzystuje język obcy jako medium do przekazywania treści z innych przedmiotów, takich jak przyroda, matematyka czy geografia. W pracy z dziećmi dwujęzycznymi odchodzimy od uczenia gramatyki i słownictwa w oderwaniu od kontekstu, natomiast wykorzystujemy język jako narzędzie do zdobywania wiedzy o świecie. 

Poznaj Misia Teddy Eddie



Jest to metoda nauczania języka angielskiego dla dzieci w wieku od 2 do 7 lat, która łączy efektywną naukę z doskonałą zabawą. Bohaterem programu, jak sama nazwa wskazuje, jest przesympatyczny, uwielbiany przez dzieci, Miś Eddie. Zajęcia są pełne prawdziwego, komunikacyjnego użycia języka, którego uczymy pełnymi zdaniami, które uaktywniamy dając dzieciom to, co lubią najbardziej: gry, zabawy, piosenki, bajki, słuchowiska, ilustracje i zabawki. Na zajęciach dzieci przeżywają mnóstwo przygód w bajkowym świecie języka angielskiego!

logo Teddy Eddie

Charakterystyka programu Teddy Eddie


 

PRZYJAZNY- nauka odbywa się w formie zabawy w niewielkich grupach i w ładnych, kolorowych salach.

AMBITNY- zawiera wyjątkowo duży zasób słów, zwrotów i tekstów, a same zajęcia prowadzone są przez wykwalifikowaną kadrę pod stałym nadzorem metodycznym.

WESOŁY- zawiera dużo dziecięcego humoru i bajkową oprawę.

BLISKI - ukierunkowany jest na naturalne przyswajanie języka i prawdziwą komunikację.

BOGATY- zarówno ze względu na zestaw ucznia, jak i materiał językowy, pozwalający na całkowite „zanurzenie się” w języku obcym.

WIARYGODNY-  zasady licencyjne stoją na straży wysokiego standardu realizacji kursów i odpowiedniego przygotowania nauczycieli.

PRZYJAZNY RODZICOM- zawiera ‘Poradnik dla Rodziców’ oraz zapewnia bieżącą informację na temat kursu w postaci lekcji otwartych, regularnych e-maili, spotkań z rodzicami oraz rzetelnego systemu ewaluacji postępów Dziecka.

WIELOPOZIOMOWY- gwarantuje rozwój, płynne przejścia na kolejne  poziomy oraz kontynuację procesu nauczania.

ELASTYCZNY- zaspokaja potrzeby Dzieci w różnym wieku i na różnym poziomie.

5 poziomów nauczania metodą Teddy Eddie


Przyjęcia do grup Teddy Eddie dokonujemy zgodnie z wiekiem dziecka w momencie zapisania na kurs.

poziomy nauczania

(Informacje poniżej zaczerpnięto z oficjalnych  materiałów metody Teddy Eddie. Więcej na www.teddyeddie.pl.
 

Opinie na temat kursu:



Mama 4-letniego Dominika ocenia kurs na „szóstkę”. Co ma na to wpływ?

 „Entuzjastyczna reakcja dziecka uczęszczającego na zajęcia, miły i regularny kontakt z nauczycielem, szczegółowe raporty na temat treści zajęć i postępów dziecka, współpraca z rodzicem. ”

Mama 3-letniej Nicol:

 „Moja córeczka bardzo szybko „złapała” język angielski, mimo, że miała 2, 5 roku, jak zaczęła do Was chodzić. Uważam, że potrafi bardzo dużo. W domu mówi po polsku, ale wplata słowa z języka angielskiego, na przykład: „Mam ubraną bluzkę pink.” „Dziadek ubiera sock.” Mała chętnie się uczy angielskiego, lubi słuchać płyt. Jestem bardzo zadowolona i dziękuję bardzo!”

Mama 6-letniej Klary

„Klara chętnie uczęszcza na zajęcia i aktywnie w nich uczestniczy. Widzę rezultaty w domu. Nie muszę wiele poświęcać czasu na nauczanie angielskiego w domu – przychodzi jej to z łatwością.”

Mama 6-letniej Oli i Kingi ocenia kurs na „piątkę”, docenia przede wszystkim:

„Bezpośredni kontakt z lektorem, widoczne postępy w posługiwaniu się językiem angielskim, możliwość obserwacji prowadzonych zajęć (zajęcia otwarte), zainteresowanie córek lekcjami – pytają o kolejne.”

Mama 6-letniego Mikołaja docenia:

 „Stały kontakt lektor-rodzice, świetny kontakt lektora z dziećmi, prowadzenie zajęć w bardzo interesujący dzieci sposób, fakt, że syn, wbrew oczekiwaniom, sporo materiału „wchłonął” :)  

Mama 4-letniej Laury oceniła kurs na „szóstkę”, co ma wpływ na ocenę?

 „Radość z jaką dziecko uczęszcza na zajęcia. Miłe niespodzianki ze strony dziecka, gdy czasem spontanicznie użyje zapamiętanego słówka, na przykład powiedziała kiedyś do swojej cioci w czerni: „jesteś black!”

Tata 6-letniego Filipa:

„Widzę, że moje dziecko chętnie uczestniczy w kursie. Mam wszystkie informacje o postępach syna. Ogólnie jestem zadowolony z prowadzenia zajęć.”

Co wyróżnia misia Teddy Eddie?



Lektorzy- prowadzący zajęcia uczestniczą w serii szkoleń dotyczących metodyki nauczania języka obcego, specyfiki pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym, oraz pracy z metodą. Lekcje są regularnie hospitowane i omawiane z Opiekunem Programu.

Kontakt Lektora z Rodzicami- Bardzo ważnym aspektem Programu jest kontakt Lektora z Rodzicami, którzy mogą liczyć na: lekcje otwarte maile z informacjami na temat przerabianego materiału oraz propozycjami powtórek z Dzieckiem w domu regularne, ustne informacje dla Rodziców na temat postępów grupy, czy indywidualnych Uczestników udzielane po zajęciach, pisemne raporty o postępach Dziecka.

Materiały dydaktyczne: wliczone w cenę kursu (podręcznik z ćwiczeniami, CD, dostęp do platformy edukacyjnej, multirom deDOMO, poradnik dla rodziców, książeczka z obrazkami, secret stickers– zestaw naklejek, teczka, secret booklet – mini-książeczka z obrazkami, korona na zakończenie kursu).

Na dalszych etapach nauki dzieci uczą się języka angielskiego według programów National Geographic oraz Cambridge.

Masters&More
Sejmu Czteroletniego 2/90
02-972 Warszawa
Wejście do szkoły od drugiej strony budynku

NIP: 651 158 74 00

Sekretariat czynny w godz.12:00-18:00 od poniedziałku do piątku