Praca dla lektorów

Praca dla lektorów

ZATRUDNIMY LEKTORÓW
(Warszawa: Wilanów, Śródmieście, Mokotów, Ochota)

Prześlij swoje CV jeśli lubisz uczyć dzieci i młodzież, potrafisz się dobrze zorganizować i chcesz się rozwijać jako lektor języków obcych.
Dołącz do naszego zespołu!

Mile widziane osoby z doświadczeniem w nauczaniu jak również osoby dopiero rozpoczynające karierę zawodową. Możliwe jest zatrudnienie w elastycznym wymiarze godzin, zarówno na umowę zlecenie jak i umowę o współpracy.

Proponujemy:
- atrakcyjne stawki godzinowe
- ubezpieczenie ZUS a także dodatkowe pozapłacowe benefity dla pracowników
- możliwość doskonalenia warsztatu lektorskiego w trakcie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
- zdobycie bezcennego doświadczenia realizacji najlepszych programów nauczania: Teddy Eddie, National Geographic oraz Cambridge
- prowadzenie kameralnych grup, liczących do 8 osób
- opiekę oraz wsparcie ze strony metodyka
- miłą atmosferę i zgrany zespół

W przesłanym CV prosimy o zawarcie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Masters&More Elżbieta Jaroszewicz z siedzibą przy ul. Sejmu Czteroletniego 2/90 02-972 w Warszawie, moich danych osobowych podanych w procesie rekrutacji prowadzonym przez Szkołę na potrzeby wszelkich procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Szkołę.

Dzieci dwujęzyczne

Dzieci dwujęzyczne

Masters&More jako jedyna szkoła językowa w Warszawie ma opracowany specjalny program nauczania uczniów dwujęzycznych.

Nasi dwujęzyczni uczniowią przychodzą do nas po szkołach czy przedszkolach dwujęzycznych, jak i z rodzin dwujęzycznych. Nasz program opiera się na metodologii CLIL (Content and Language Integrated Language), czyli Zintegrowanego Nauczania Przedmiotowo-Językowego.Takie podejście do nauczania pozwala na zupełnie inne spojrzenie na naukę języka. Odchodzimy od uczenia gramatyki i słownictwa w oderwaniu do kontekstu. W to miejsce wykorzystujemy język jako narzędzie do zdobywania wiedzy o świecie. Ze względu na duże zaangażowanie dzieci w odkrywanie ich motywacja jest utrzymywana na wysokim poziomie. Językiem się posługują, aby się o czymś opowiedzieć lub się czegoś dowiedzieć. W ten sposób stwarzamy naturalną chęć i potrzebę do używania języka, wspomagając w ten sposób proces uczenia i wykorzystując każdą okazję do komunikacji w nauczanym języku.

Bazujemy na książkach i materiałach autentycznych (sprowadzanych z zagranicy), jak np. książki wydawnictwa Usborne, na podręcznikach wydawnictwa National Geographic, na sprawdzonych materiałach CLILowych oraz na materiałach własnych.
Dzięki temu połączeniu wraz z odpowiednio przeszkolonymi lektorami prowadzimy kursy dopasowane do specjalnych potrzeb dzieci dwujęzycznych i możemy wspomóc je w wędrówce po zagadkach języka i… świata.
Dlaczego Our World?

Dlaczego Our World?

Oferta naszej szkoły jest wyjątkowa, ponieważ była budowana w oparciu o potrzeby naszych uczniów. Z uwagi na nacisk na komunikację i naturalną potrzebę używania języka przez uczniów zdecydowałam się wybrać podręczniki Our World wydawnictwa National Geographic Learning. Angażujące treści, które w każdym rozdziale zaskakują i zaciekawiają naszych uczniów pokazują, że był to dobry wybór. Nasi uczniowie nie tylko uczą się języka angielskiego w najefektywniejszy sposób, ale jednocześnie dowiadują się wielu ciekawych informacji, np. jak wyglądała pierwsza fotografia, czy jak wygląda plan dnia astronauty. Dodatkowo, rozwijają też kompetencje 21 wieku, między innymi umiejętność prezentacji, czy krytyczne myślenie.

Jak wspierać Dziecko w nauce języka obcego?

Jak wspierać Dziecko w nauce języka obcego?

Jak wspierać dziecko w nauce języka obcego?

Postawa Rodzica wobec nauki języków obcych ma bezpośredni wpływ na sukces językowy dziecka. Nawet jeśli sami Państwo nie znają dobrze języka, mogą Państwo wspierać  dziecko w nauce za pomocą kilku sprawdzonych sposobów:

Przypomnij dziecku o pracy domowej

Prace domowe zadawane są w celu wyćwiczenia przez Dzieci konkretnych umiejętności. W związku z tym, aby ułatwić to zadanie, najlepiej dla Dzieci, jeśli Rodzice nie pomagają. Lektor przed zakończeniem swojej lekcji wyjaśnia zadaną pracę domową, która związana jest ściśle z przerobionym podczas zajęć materiałem. Gdyby zdarzyła się sytuacja, że Dziecko nie pamięta, co trzeba było zrobić, a nie potrafi jeszcze czytać, jedyne co może stanowić problem to właśnie zrozumienie zadanie. Wówczas, przeczytanie instrukcji powinno pomóc i Dziecko w konsekwencji będzie mogło przystąpić do samodzielnego odrobienia zadania. Zwłaszcza prosimy o nieodrabianie pracy domowej za Dziecko, ponieważ, zgodnie z badaniami, wpływa to na jego motywację, samodzielność i chęć podejmowania próby w przyszłości.

Jako  Rodzic, który chce pomóc Dziecku w odrabianiu prac domowych, dobrze jest trzymać się jednak kilku zasad: stałej pory odrabiania prac, najlepiej najwcześniej, jak to możliwe oraz zaczynania od czegoś prostego, kończenie czymś przyjemnym, co Dziecko lubi. Dla ułatwienia można również skorzystać z e-Dziennika (nie dotyczy kursów Teddy Eddie- ze względu na cotygodniowe maile do Rodziców), gdzie Lektorzy uzupełniają wszelkie informacje o pracach domowych i przerobionym materiale. Odrabianie lekcji należy zakończyć spakowaniem rzeczy na następny dzień z Dzieckiem lub pozwalając Dziecku na samodzielne spakowanie się.

Buduj z nami motywację do nauki

Najefektywniej przebiega proces edukacyjny Dziecka, które jest zmotywowane do pracy. Najkorzystniejszym zaś typem motywacji jest motywacja wewnętrzna, płynąca z Dziecka. Zatem każde Dziecko musi mieć swój powód, dla którego będzie chciało się uczyć języka. Ocena, bądź brak kary nie są najlepszymi motywatorami, wręcz odwrotnie. Dzieci najchętniej uczą się, gdy widzą swój własny postęp i zbliżanie się do swojego celu. Zatem np. jeśli Dziecko chciałoby zostać piłkarzem – wyśmienitym sposobem jest przedstawienie mu sytuacji, w której jako dorosły wybitny piłkarz zostanie zaproszony do prestiżowej (ulubionej Dziecka?) drużyny zagranicznej. Wówczas będzie chciało móc się porozumieć z innymi piłkarzami. To tylko przykład ilustrujący, że Dziecko musi mieć powód, który będzie ważny i znaczący dla niego, nie dla otoczenia. Zazwyczaj przykład wyjazdu za granicę i konieczności porozumienia się tam jedynie wzmaga lęk przed wypowiadaniem się w języku obcym. Oprócz tego polecamy metodę DeDomo dr Grzegorza Śpiewaka, aktywizującą język w codziennych sytuacjach. Zatem jeśli znasz język chociaż trochę, to wpleć proste frazy i zwroty w codzienne sytuacje, np. ‘Can I have an apple, please?’

Buduj z nami kontekst komunikacyjny poprzez gry i zabawy

Dzieci, które chętnie grają w gry mogą wykorzystywać to jako kolejną okazję do nauki języka. Wystarczy wybierać gry, bądź wersje językowe w danym języku. To samo ma miejsce ze słuchaniem muzyki, oglądaniem bajek oraz innymi codziennymi czynnościami. Można też obkleić dom kartkami Post-it z nazwami danych przedmiotów, jak np. kettle-czajnik. Celem jest dostarczenie jak największej ilości bodźców.

Okazuj zainteresowanie i doceniaj

Dzieci dzielą się chętnie tym,  co było najciekawsze i tym, co im najlepiej na lekcji wyszło. Spytaj o to, co dzisiaj było dla nich „najfajniejsze”, a z chęcią podzielą się swoim doświadczeniem. Zadaj konkretne pytanie, a nie „Co było na angielskim?”, ponieważ dzieci często nie pamiętają, nie wiedzą, co jest istotnie odpowiedzią na tak ogólne pytanie. Zamiast tego spróbuj: „W jaką grę grałaś?”, „Jakie było najśmieszniejsze słowo, jakiego dziś użyłeś?”,  „Co dziś napisałaś?”, „Co dziś powiedziałeś?” oraz zadawać inne tego typu pytania. DOCENIAJ I POZWÓL DZIECKU ROZWIJAĆ SIĘ WE WSŁASNYM TEMPIE, MÓWIĄĆ:  "Jestem z ciebie dumna / y", "Możesz spróbować ponownie jutro", "Wierzę w Ciebie", "Wszyscy uczymy się na błędach".