Warto, aby dziecko zaczęło naukę języka obcego już przedszkolu.


Na tym etapie rozwoju chłonie nowe słowa i zwroty w sposób automatyczny, bo zajęcia odbywają się przede wszystkim w formie zabawy. Pierwsze 10 lat w życiu dziecka to najlepszy okres do rozpoczęcia rzetelnej nauki języków obcych. Dzieci mają naturalny potencjał językowy, który wymaga jednak stworzenia im odpowiednich warunków do prawidłowego rozwoju. Doskonalenie umiejętności możliwe jest dzięki jak najczęstszym i regularnym kontaktom z poznawanym językiem.

MasterKids - bo dzieci, to największy skarb.



To właśnie z myślą o najmłodszych tworzymy programy nauczania i stale się rozwijamy, aby nieustannie zaskakiwać i budzić zainteresowanie dzieci prezentowaną tematyką zajęć, a przede wszystkim językiem i kulturą danego kraju. Do pracy z uczniami w każdym wieku podchodzimy kompleksowo. Staramy się dotrzeć do ich wyobraźni oraz uczuć i właściwie nastawić do poznawania języków obcych. Promujemy też wśród nich właściwe wartości oraz kulturę osobistą.

Ewaluacja wyników nauczania


Pierwszym celem metody jest zadowolenie dziecka – zależy nam, by polubiło naukę języka obcego, chętnie przychodziło na lekcje i pewnie czuło się w środowisku klasy. Dlatego ważne i celowe jest obserwowanie reakcji, zachowań i postępów dziecka oraz dzielenie się tymi spostrzeżeniami z lektorem.Weryfikowanie postępów językowych dziecka bywa rzeczą niełatwą dla rodzica, ale i dla lektora. Dzieje się tak dlatego, że bardzo często zachowanie dziecka znacznie różni się na zajęciach i w domu. Zdarza się, że w klasie uczeń euforycznie bierze udział w zajęciach, wszystko rozumie, śpiewa piosenki i gra w gry, natomiast w domu nie potrafi lub nie chce niczym się pochwalić. Czasami zdarza się odwrotnie: w domu dziecko jest aktywne, opowiada rodzicom bajki, gra z nimi w gry, śpiewa piosenki, a na lekcji jest ciche, bardziej nieśmiałe i prawie się nie odzywa. Dlatego zachęcamy do częstego kontaktu z lektorem, wzajemnej wymiany informacji i współpracy.Informacje na temat podstawowych umiejętności i wiedzy, którą dziecko będzie nabywać w trakcie kursu zostały zawarte w „Poradniku dla rodziców”.Minimum programowe jest takie samo dla wszystkich uczniów. Często jednak postępy dzieci są znacznie większe. Czy i kiedy tak się dzieje, zależy od wielu czynników: frekwencji, wieku dziecka, lat nauki, osłuchania w domu, indywidualnych predyspozycji i charakteru. Pod koniec każdego semestru lektor przygotowuje szczegółowy Raport o Postępach Dziecka, w którym brane są pod uwagę: – stopień opanowania słownictwa – stopień zgłębienia przerabianych tekstów – umiejętność reagowania na polecenia i odpowiadania na pytania, – udział w grach i zabawach.

Języki obce w Twojej szkole (dla kursów MasterKids)



Lista lokalizacji w roku szkolnym 2016/17 

Szkoła Podstawowa Nr 358
Wilanów:

Szkoła Podstawowa Nr 358 - ul. Ledóchowskiej 10 (możliwe przeprowadzanie Dzieci ze szkoły do nas i z powrotem za zgodą Rodzica) 
Śródmieście:
Szkoła Podstawowa Nr 34 - ul. Kruczkowskiego 12 B
Szkoła Podstawowa Nr 220 - Al. Jana Pawła 26A
Mokotów:
Szkoła Podstawowa Nr 119 ul. Pułku Baszta 3
Szkoła Podstawowa Nr 272 ul. Piaseczyńska 114/116
Praga Południe:
Prywatna szkoła Europa Języków ul. J. Nowaka-Jeziorańskiego 9/311
Ochota:
Szkoła Podstawowa Nr 23 - ul. Wawelska 48

Zajęcia odbywają się w grupach liczących od 6 do 8 osób

Teddy Eddie to ogólnopolski znak innowacyjności


w dziedzinie nauczania języka angielskiego dzieci w wieku żłobkowym, przedszkolnym oraz w klasach 0-1 SP. 5000 to zasób słów, jakim posługuje się dorosły Amerykanin. Dzięki metodzie Teddy Eddie dziecko poznaje pierwsze 2000. To do pięciu razy więcej niż przy użyciu standardowych podręczników.

Poziomy


poziomy nauczania

logo Teddy Eddie

Kurs angielskiego Teddy Eddie jest:


 

PRZYJAZNY- nauka odbywa się w formie zabawy w niewielkich grupach i w ładnych, kolorowych salach

AMBITNY- zawiera wyjątkowo duży zasób słów, zwrotów i tekstów, a same zajęcia prowadzone są przez wykwalifikowaną kadrę pod stałym nadzorem metodycznym

WESOŁY-  zawiera dużo dziecięcego humoru i bajkową oprawę

BLISKI- ponieważ dedykowany jest naturalnemu przyswajaniu języka, dzięki czemu jest prawdziwie komunikacyjny

BOGATY- zarówno jeśli chodzi o zestaw ucznia, jak i materiał językowy pozwalający na całkowite ‘zanurzenie się’ w języku obcym

WIARYGODNY- bo zasady licencyjne stoją na straży wysokiego standardu realizacji kursów i odpowiedniego przygotowania nauczycieli

PRZYJAZNY RODZICOM- ponieważ zawiera ‘Poradnik dla Rodziców’ oraz zapewnia bieżącą informację na temat kursu w postaci lekcji otwartych, regularnych e-maili, spotkań z rodzicami oraz rzetelnego systemu ewaluacji postępów dziecka

WIELOPOZIOMOWY- gwarantuje rozwój, płynne przejścia na kolejne poziomy oraz kontynuację procesu nauczania

ELASTYCZNY- ponieważ zaspokaja potrzeby dzieci w różnym wieku i na różnym poziomie

Co wyróżnia kurs Teddy Eddie?



Lektorzy- prowadzący zajęcia uczestniczą w serii szkoleń dotyczących metodyki nauczania języka obcego, specyfiki pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym, oraz pracy z metodą. Lekcje są regularnie hospitowane i omawiane z Opiekunem Programu

Kontakt Lektora z Rodzicami-  Bardzo ważnym aspektem Programu jest KONTAKT LEKTORA Z RODZICAMI, którzy mogą liczyć na: lekcje otwarte maile z informacjami na temat przerabianego materiału oraz propozycjami powtórek z dzieckiem w domu regularne, ustne informacje dla rodziców na temat postępów grupy, czy indywidualnych dzieci udzielane po zajęciach, pisemne raporty o postępach dziecka (co semestr)

Materiały dydaktyczne: wliczone w cenę kursu (podręcznik z ćwiczeniami, CD, dostęp do platformy edukacyjnej, multiROM deDOMO, poradnik dla rodziców, książeczka z obrazkami, SECRET STICKERS – zestaw naklejek, TECZKA, SECRET BOOKLET – mini-książeczka z obrazkami, korona na zakończenie kursu)

Najważniejsze założenia metodyki Teddy Eddie:


 

  • Więcej niż zabawa i osłuchanie
  • Nauka języka angielskiego dla dzieci to dużo więcej niż zabawa i osłuchanie. Wymierne efekty są bardzo ważne i osiągalne.
  • Efekt „zanurzenia” w języku
  • Język to nie zbiór pojedynczych słówek przedstawionych na obrazkach. Liczą się zdania, teksty, dłuższe wypowiedzi i manipulowanie językiem. Dopiero to daje efekt „zanurzenia” w języku.
  • Przemawia do nowoczesnego dziecka
  • Zawartość kursu musi przemawiać do nowoczesnego dziecka. Ciekawość wzbudzają raczej nowoczesne nagrania, humor, styl z gier komputerowych czy kreskówek, nie grzeczne śpiewające ptaszki i latające motylki. Dzisiejsze dzieci lubią i chcą być cool.